Inhoudsopgave
Het bekende horeca-uitzendbureau Mise en Place in Maastricht is verkocht aan FourParties horeca-uitzendbureau. De overname wordt op 1 januari 2026 officieel. Dat hebben oprichter Charles van Goch en de nieuwe eigenaar Shimo Verbaan bekendgemaakt.
Over de overname zegt Verbaan: "Mise en Place is een naam met historie, een pionier die de standaard heeft gezet voor professioneel uitzendwerk in de horeca. Het is een eer om het erfgoed van een organisatie waar wij altijd met respect naar hebben gekeken, voort te zetten en verder te brengen. Dat wij dit vertrouwen krijgen en dit fundament mogen dragen betekent enorm veel", zegt Shimo Verbaan.
Cultuur
De komende drie jaar blijven beide partijen nauw samenwerken om de continuïteit, cultuur en kwaliteit van Mise en Place te behouden en verder te ontwikkelen. "In FourParties heb ik een partij gevonden die dezelfde warmte en waarden deelt: kwaliteit, persoonlijke aandacht en het geloof dat goed opgeleide mensen het verschil maken", geeft Van Goch aan.
Vernieuwen
Voor FourParties betekent de overname een strategische groeistap. "Deze mijlpaal betekent veel voor ons: Het bureau waar we altijd bewondering voor hadden, mogen wij nu officieel onderdeel maken van FourParties. Door onze krachten te bundelen kunnen we verder groeien, vernieuwen en samen bouwen aan de toekomst van hospitality. Inmiddels is FourParties al zes jaar op rij met meer dan 40% per jaar gegroeid en dat groeitempo blijft ook de komende jaren het doel."
Mise en Place bestaat al meer dan 30 jaar, al werd het door de coronacrisis dusdanig hard geraakt dat het in 2020 na een faillissement noodgedwongen een flink afgeslankte doorstart moest maken.
