Inhoudsopgave
Meer dan 250 hotels, restaurants en bedrijven maken deze dagen kennis met het Maastrichtse cosmeticamerk PUNE. Het bedrijf presenteert een hospitality-geurlijn speciaal voor de horeca en particulieren.
Ruim zes jaar geleden startten Roger en Fabienne Perot en hun team met PUNE Cosmetics, het eerste eigen Maastrichtse make-upmerk. Inmiddels heeft het merk een vaste plek veroverd in de mondiale cosmeticawereld en zijn de producten bij meer dan 1000 verkooppunten in Nederland en het buitenland te koop.
Geurlijn
Roger en Fabienne blijven bezig met het ontwikkelen van nieuwe producten. Terwijl op het Vrijthof de bezoekers zich klaar maken voor een concert van André Rieu komen veel belangstellenden van grote en kleine hotels en restaurants naar de Stokstraat, waar PUNE de nieuwe hospitality geurlijn presenteert. Nog tot en met zondag kan iedereen die dat wil kennismaken met de producten die speciaal voor de horeca zijn ontwikkeld.
Totaalbeleving
Roger en Fabienne hebben ervaren dat zeker de betere hotels steeds meer een eigen geurlijn willen voor hun gasten en om die reden niet kiezen voor de bekende merken die je bijna overal in hotels op de badkamer tegenkomt. PUNE komt aan die vraag vanuit de horeca tegemoet. "Voor de betere horeca is een totaalbeleving steeds belangrijker. Make-up en luxe producten in hotels en restaurants worden een belangrijk onderdeel van de beleving in de horeca," zegt Roger Perot.

De ondernemers achter PUNE kiezen bewust voor een andere verkoopmethode dan andere merken. Zo is PUNE nergens online te koop, maar altijd rechtstreeks of via de geselecteerde verkooppunten. Maastricht is ook de plaats waar alle producten worden ontwikkeld. Het hoofdkantoor van PUNE zit in de stad en Achter het Vleeshuis heeft het bedrijf een eigen opleidingsinstituut: PUNE Academy.