Inhoudsopgave
De actie 'From Father To Son' heeft de opbrengst van een jaar geleden ruimschoots overtroffen. Er werd voor 37.000 euro door donateurs bij elkaar gebracht. Goed voor 402 seizoenskaarten voor MVV. Vorig jaar eindigde de actie met een opbrengst van 26.026 euro, goed voor 308 seizoenkaarten.
Het is de zesde keer dat de actie door de Angelside van MVV Maastricht wordt georganiseerd. Ze proberen hiermee zoveel mogelijk donateurs te vinden die seizoenkaarten willen kopen voor mensen die het niet breed hebben of een steuntje in de rug kunnen gebruiken. De drijvende kracht achter de actie, Erwin Ozergun, is erg blij met dit resultaat. "En dan spreek ik namens het hele team dat deze actie ondersteunt heeft. We hebben dit jaar 50 nieuwe donateurs erbij gekregen en daar zijn we heel content mee. Met de 402 seizoenskaarten hebben we het record uit 2023 geëvenaard, maar in dat jaar was de totale opbrengst wel lager dan nu. De actie loopt nog tot en met 31 augustus, dus we gaan ook het record van 402 verbreken, daar heb ik alle vertrouwen in."
Niet lang na te denken
Yaël Lahaye van het bedrijf Clean4You Limburg in Meerssen doneerde de 399ste en 400ste seizoenskaart. Het was de eerste keer dat hij meedeed aan de actie. "Ik was bij een klant de bank aan het reinigen en toen kwam de actie ter sprake. Ik vond het een geweldig initiatief. Fantastisch dat op deze manier mensen die het wat minder hebben een thuiswedstrijd van MVV kunnen bezoeken. Ik hoefde daarom ook niet lang na te denken om mee te doen. Het hele jaar steun ik goede doelen. Als ik iets zie of hoor wat goed voelt, doe ik mee. Zo was het met deze actie ook." Yaël ging zelf ook vaak naar de thuiswedstrijd van MVV, maar dat is de laatste jaren minder geworden. "Dat heeft alles met de drukte van mijn bedrijf te maken, maar ik hoop binnenkort weer een keertje naar De Geusselt te gaan."
Meedoen aan de From Father To Son-actie kost 185 euro (inclusief btw). Hiermee maak je een heel seizoen lang twee mensen ontzettend blij. Als bedankje krijg je als donateur twee businessloungekaarten om een thuiswedstrijd van MVV te bezoeken en te netwerken. Daarnaast worden de namen van de donateurs vermeld op een mooi bord in het stadion. De actie loopt nog tot 31 augustus a.s. Wil je als donateur dit initiatief ondersteunen, klik dan HIER.