Doorgaan naar artikel

Teken van Verdienste voor Leontien Mees

Waardering voor Leontien Mees.

Inhoudsopgave

Leontien Mees, scheidend directeur van Maastricht Marketing, is geëerd met het Teken van Verdienste van de stad Maastricht. Mees kreeg het ereteken uit handen van locoburgemeester Hubert Mackus vanwege haar inzet voor het merk Maastricht en dus de (economische en toeristische) waarde van de stad.

Onder leiding van Leontien Mees werd het merk Maastricht herijkt, en is gebouwd aan verdere zichtbaarheid en positionering van de stad en de verbreding van het merk naar meerdere doelgroepen. Door onder andere die inspanningen mag Maastricht zich het sterkste stadsmerk van Nederland noemen, zo bleek recent uit het Steden & Streken Merkenonderzoek. Locoburgemeester Mackus: “We kunnen stellen dat onder leiding van Leontien Mees Maastricht Marketing een sleutelrol speelde in de ontwikkeling van het merk Maastricht. Daar komt nog bij dat het Maastricht Visitor Centre is getransformeerd naar de Maastricht Store waar bewoners en bezoekers welkom worden geheten, en vernieuwende lokale makers een podium vinden.” 

Teken van Verdienste
Het Teken van Verdienste is een onderscheiding voor personen die jarenlang met betrokkenheid een functie hebben vervuld bij de overheid of bij een organisatie die belangrijk is voor het bestuurlijke, economische, culturele of sociale functioneren van Maastricht. 

Gratis nieuwsbrief, niks meer missen
Wilt u ook van maandag tot en met zaterdag vóór 6.30 uur het laatste nieuws over Maastricht in uw mailbox? Meld u dan gratis aan voor de nieuwbrief van De Nieuwe Ster. Meer dan 20.000 trouwe lezers gingen u al voor. Het enige wat wij van u vragen
ChatGPT lijkt bij Maastricht Marketing op hol geslagen
Voor het tweede jaar op rij heeft Maastricht Marketing 20 pagina’s reclameruimte ingekocht bij de landelijke krant NRC. De speciale cultuurbijlage lijkt echter door ChatGPT geschreven te zijn, maar dan wel een slechte versie van de AI-tool. Leest u even mee met de eerste zin in de bijlage? “Aan de
Merk Maastricht is vooral heleboel marketing blabla
Eens in de zoveel jaar gaat het merk Maastricht op de schop. Een reclamebureau mag in opdracht van Maastricht Marketing (je zou toch zeggen dat juist Maastricht Marketing verstand heeft van het merk Maastricht) aan de slag om het merk weer eens op te frissen.

Laatste Nieuws

Ons nieuws is en blijft altijd gratis als je je inschrijft voor de gratis nieuwsbrief

Er is iets misgegaan. Probeer het later opnieuw

Bedankt voor uw aanmelding. Controleer uw e-mail om de inschrijving af te ronden