Doorgaan naar artikel

Inhoudsopgave

Het Maastrichtse cosmeticabedrijf Pune wordt in Europa op meer dan 1000 plekken verkocht. Binnenkort krijgt ook de horeca zijn eigen hospitalitylijn. Eigenaar Roger Perot ziet zijn merk als pure Maastricht-promotie.

Voor de betere horeca is een totaalbeleving steeds belangrijker. Make-up en luxe producten in hotels en restaurants worden een belangrijk onderdeel van de beleving in de horeca. Parfumhuis PUNE uit Maastricht speelt daar op in en zal deze zomer met een horecalijn komen. Roger Perot: "We werken al samen met topzaken als Van Oys Maastricht Retreat en The Beauty House Pulitzer en willen dat verder uitbreiden."

Het Maastrichtse bedrijf dat enkele jaren geleden begon met het bedenken en ontwikkelen van cosmetica is internationaal sterk gegroeid, maar blijft lokaal geworteld in de stad. Zo is het hoofdkantoor nog steeds in Maastricht gevestigd en opende het bedrijf Achter het Vleeshuis een eigen opleidingsinstituut: PUNE Academy.

Opmerkingen

Laatste Nieuws

Ons nieuws is en blijft altijd gratis als je je inschrijft voor de gratis nieuwsbrief

Er is iets misgegaan. Probeer het later opnieuw

Bedankt voor uw aanmelding. Controleer uw e-mail om de inschrijving af te ronden