Doorgaan naar artikel

Vroemen directeur Maastricht Marketing

Guy Vroemen

Inhoudsopgave

Maastrichtenaar Guy Vroemen wordt per 1 augustus de nieuwe directeur van Maastricht Marketing. Hij volgt Leontien Mees op, die eerder aangaf te vertrekken.

Guy Vroemen (61) geboren en woonachtig in Maastricht, woonde en werkte eerder 14 jaar in Utrecht als manager bij commerciële- en marketingafdelingen van KPN en Vodafone. Daarnaast heeft hij als ondernemer in HR-dienstverlening veel ervaring opgebouwd op het gebied van strategie en organisatieontwikkeling.

“Het inzetten van citymarketing als strategisch instrument voor de ontwikkeling van onze regio spreekt mij bijzonder aan. Ik kijk ernaar uit om samen met alle betrokkenen te werken aan een nog sterkere toekomst voor onze stad en regio," zegt Vroemen.

Gratis nieuwsbrief, niks meer missen
Wilt u ook van maandag tot en met zaterdag vóór 6.30 uur het laatste nieuws over Maastricht in uw mailbox? Meld u dan gratis aan voor de nieuwbrief van De Nieuwe Ster. Meer dan 20.000 trouwe lezers gingen u al voor. Het enige wat wij van u vragen

De Raad van Toezicht is blij met de benoeming van Guy Vroemen. Pim Steerneman, voorzitter van de Raad van Toezicht: “Wij hebben er alle vertrouwen in dat Guy, met zijn brede ervaring, de juiste bestuurder is om de strategie van Maastricht Marketing voort te zetten in de nieuwe fase die voor ons ligt. We wensen hem succes bij het verder bestendigen van de positionering van onze stad en regio onder zijn leiding.”

Leontien Mees vertrekt bij Maastricht Marketing
Leontien Mees vertrekt per 1 september als directeur bij Maastricht Marketing. Dat heeft ze donderdagmorgen in een intern bericht aan het personeel laten weten. Mees was ruim acht jaar directeur van de organisatie die bouwt aan het merk Maastricht. In het bericht laat Mees weten dat ze voelt dat het
Merk Maastricht is vooral heleboel marketing blabla
Eens in de zoveel jaar gaat het merk Maastricht op de schop. Een reclamebureau mag in opdracht van Maastricht Marketing (je zou toch zeggen dat juist Maastricht Marketing verstand heeft van het merk Maastricht) aan de slag om het merk weer eens op te frissen.

Opmerkingen

Laatste Nieuws

Ons nieuws is en blijft altijd gratis als je je inschrijft voor de gratis nieuwsbrief

Er is iets misgegaan. Probeer het later opnieuw

Bedankt voor uw aanmelding. Controleer uw e-mail om de inschrijving af te ronden