Inhoudsopgave
Maastrichtenaar Guy Vroemen wordt per 1 augustus de nieuwe directeur van Maastricht Marketing. Hij volgt Leontien Mees op, die eerder aangaf te vertrekken.
Guy Vroemen (61) geboren en woonachtig in Maastricht, woonde en werkte eerder 14 jaar in Utrecht als manager bij commerciële- en marketingafdelingen van KPN en Vodafone. Daarnaast heeft hij als ondernemer in HR-dienstverlening veel ervaring opgebouwd op het gebied van strategie en organisatieontwikkeling.
“Het inzetten van citymarketing als strategisch instrument voor de ontwikkeling van onze regio spreekt mij bijzonder aan. Ik kijk ernaar uit om samen met alle betrokkenen te werken aan een nog sterkere toekomst voor onze stad en regio," zegt Vroemen.

De Raad van Toezicht is blij met de benoeming van Guy Vroemen. Pim Steerneman, voorzitter van de Raad van Toezicht: “Wij hebben er alle vertrouwen in dat Guy, met zijn brede ervaring, de juiste bestuurder is om de strategie van Maastricht Marketing voort te zetten in de nieuwe fase die voor ons ligt. We wensen hem succes bij het verder bestendigen van de positionering van onze stad en regio onder zijn leiding.”

