Inhoudsopgave
"In de nacht van 19 op 20 juni is in de Brusselsestraat in Maastricht tussen 22.00-01.30 ter hoogte van nummer 134 (drukkerij Houx) iemand over onze Mazda MX-5 gelopen. De voorruit is kapot, splinters op de motorkap en op het dashboard. Vanochtend zagen wij ook een grote voetafdruk op het dak."
Dat meldt de gedupeerde eigenaar op Facebook.
"Van personen die langs liepen hoorden wij dat een uur van te voren een ‘doorgesnoven’ persoon in de buurt fietsen had gesloopt." De eigenaar van de Mazda vraagt mensen die iets gezien hebben of die mogelijk camerabeelden hebben zich te melden.


Gratis nieuwsbrief, niks meer missen
Wilt u ook van maandag tot en met zaterdag vóór 6.00 uur het laatste nieuws over Maastricht in uw mailbox? Meld u dan gratis aan voor de nieuwbrief van De Nieuwe Ster. Meer dan 20.000 trouwe lezers gingen u al voor. Het enige wat wij van u vragen
